preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 7488
Ovaj tjedan: 1069
Danas: 59
Školska događanja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sudjelovanje učenika na radionici Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja
Autor: Jadranka Perković-Sušanj, 18. 12. 2019.

 

U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Trsat sudjeluju na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije.

Tema radionice je Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab (mholenko@inf.uniri.hr), Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Trajanje radionic je od 12:30 do 14:00 h

Učenici su u pratnji učiteljice informatike, Maje Vrancich otišli pješice do Sveučilišnog Kampusa (gdje se radionica održala) i po završetku su se vratiti u školu.


 

O radionici: Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za kasnije učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici mogu usvajati koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, moguće je omogućiti ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta. Na radionici su učenici mogli  igrati igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Također, učenici su  imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch.

       

      





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju