2020-04-20 20:51:42

4c Vocabulary in Use & 4d Everyday English & A recipe - zadatak za ocjenu

Dragi petaši,

ovaj tjedan (20.-24.4.2020) idem dalje s  Module 4 Food and Drinks. Lessons  4c and 4d. 

Pod "opširnije" ćete naći objašnjenje i video koji će vas voditi kroz obradu lekcije. Unutar obrade gradiva nalazi se i zadatak koji je postavljen u Google učionici i koji treba predati na vrednovanje. 

Tjedan 20.-24.4.2020.

4c * Vocabulary in Use  (Udžbenik, str. 64)

 

Task 1 –  Food preparation

Listen and repeat. Say the word sin your language. (Slušaj i ponavljaj. Reci riječi na svom jeziku.)

Nove riječi:

slice – narezati (na kriške)

peel – oguliti

grate – naribati

add – dodati

mix – miješati

chop – isjeckati, nasjeckati

beat – tući (npr. jaja)

 

Task 2Cooking tools (posuđe)

Listen and repeat. Say the word sin your language.

Nove riječi:

knife – nož

saucepan – lonac za pirjanje

bowl – zdjela

whisk – pjenjača

cake tin – kalup, modla za tortu

grater – ribež

frying pan – tava

spoon – žlica, „kuhača“

Sve izgovore možete pronaći na kraju udžbenika, str. 174.

 

Task 3 a – Match the cooking tools to the correct phrases. (Povežite posuđe s odgovarajućim izrazima)

Task 3 b – Make sentences using your answers in 3 a. – napišite rečenice u bilježnicu.

 

Radna bilježnica, str. 32

Task 1 – Crossword puzzle.

Task 2  - Complete the sentences. (Upotrijebite izraze za posuđe iz križaljke)

Task 3 – Complete the sentences with the correct food preparation verb. (Nadopunite rečenice s glagolima kojima izražavamo radnje kod pripreme hrane)

Rješenja u videu.

 

4 d *Everyday English (Udžbenik, str. 65)

Giving instructions

Task 1 – Complete the dialogue. (Dopunite dijalog o pripremi kolača.)

Nove riječi:

recipe - recept

ingredients – sastojci

baking powder – prašak za pecivo

g= gramme(s)

ml = millilitre(s)

tsp = teaspoon(s) – čajna žličica

tbsp = tablespoon(s) – jušna žlica

break the eggs – razbiti jaja (u zdjelu)

mix in – umiješati

pour – uliti

 

Task 2 – Listen and check

Task 3 – Ask and answer questions. (Pogledajte sastojke u receptu. Postavite pitanja kao u primjeru. Koliko čega treba? Tako ćete ponoviti upotrebu How many i How much.)

Task 4 – NEĆE BITI OVAJ KOJI JE U UDŽBENIKU NEGO ĆEMO ODMAH POČETI S PRIPREMOM ZA ZADATAK KOJI ĆE BITI ZA OCJENU!

* WRITING – A RECIPE, udžb., str. 113.

Proučit ćete cijelu stranicu, riješiti zadatke od 1-5 točno tako kako piše u uputstvima, odabrati svoj najdraži recept (neka ne bude nešto komplicirano). 

Koraci:

1. Napraviti Spidergram u bilježnicu:

My recipe: - name

                - ingredients

                - method

2. Uz pomoć spidergrama napisati svoj najdraži recept i postupak pripreme na engleskom jeziku.

3. Slikati svoje najdraže jelo ili napraviti crtež.

Vodite računa da su svi navedeni elementi iz spidergrama uključeni.

Sliku spidergrama, natipkani recept s postupkom izrade  i fotografiju/crtež jela postavit ćete kao rješenje na zadatak u Google učionici.

Rok: 30.4.2020.

Priloženi dokument - Analitička rubrika za sumativno ocjenjivanje zadatka "Writing a recipe" (dokument se nalazi ispod cijelog posta). Rubrika je postavljena i u Google učionici kao zasebni dokument.

VIDEO u kojem je objašnjen cijeli zadatak i postupak izrade:

https://www.loom.com/share/50c9af2bf36c49d6aff0408b9af1940f

 

Radna bilježnica, str.33

Task 1 – Choose the correct word. (Odaberi točnu riječ.)

Task 2 – Match sentences. (Poveži rečenice.)

Task 3 Complete the dialogue. (Dovrši dijalog)

Obrada gradiva i rješenja u videu na ovoj poveznici:

https://www.loom.com/share/1e89bf7248784048aca2e610364bf06b

 

 


Osnovna škola "Trsat" Rijeka