preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 3457
Ovaj tjedan: 285
Danas: 146
4.razred
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tjedan 20.-24.4.2020. Then she protects the environment
Autor: Gordana Topolnik, 19. 4. 2020.

Dragi četvrtaši,

zahvaljujem se svima onima koji su mi poslali jako lijepe komentare na prvi video i nadam se da je video bio koristan i svima drugima. Ponovno sam vam priredila obradu i kroz tekst i kroz video. Pogledajte pod "opširnije"


Tjedan 20. – 24.4.2020.

*Ponavljanje: udž., str. 76, Revision 4

Pat i Mat su pomalo zločesta Tomova braća. Što su uradili? Nešto nedostaje iz Tomove sobe. Budite detektiv, odigrajte igru u pronađite što nedostaje.

Prvo odaberite točan odgovor u svakom zadatku a onda zaokružite slova ispred točnih odgovora i kad ih redom napišete na crtice na kraju stranice dobit ćete naziv predmeta koji nedostaje iz Tomove sobe.

Tom is looking for his favourite ________________________________ .

 

*Unit 5, Lesson 17        Then she protects the environment

 

- udž., str. 77, Task 1 Match the words. What do they mean?

(Prvo se moramo upoznati s novim riječima (vokabular) i spojiti riječi u izraze)

protect  the environment – štititi okoliš / prirodu

fight bullies – boriti se s nasilnicima

help good people – pomagati dobrim ljudima

jog around the block - trčati (džogirati) oko bloka (misli se na susjedstvo, oko bloka zgrada)

go swimming – ići na plivanje

play computer games – igrati kompjuterske igrice

have lunch – ručati (NE imat ručak)

(Prepisati u bilježnicu)

 

-udž., str.78-79, Task 2 – Listen. (CD 2, tapescript 1)

How many times does she protect the environment? (Poslušati zvučni zapis 1 na CD 2, pratiti priču u udžbeniku i na kraju odgovoriti koliko se puta u tekstu spominje rečenica iz naslova: She protects the environment.)

  • Uvježbati čitanje teksta.

-udž., str. 79, Task 3 – Listen again and find out which chores Melani does. (Poslušaj ili pročitaj priču još jednom i pronađi koje sve kućne poslove/obveze (CHORES = čors) Melanie obavlja.

     - Ponovi ih naglas kad ih pronađeš u tekstu.

 

-udž., str. 79, Task 4 – Match. (Poveži.)

1. Melanie makes her bed.

2. She goes to school in the morning.

3. She fights bullies.

4. She takes out the rubbish.

5. She eats three meals a day.

6. She helps her mum wash up.

7. She goes swimming with her friends.

8. She plays computer games.

9. She reads her friends' e-mails.

10. She dreams that she fights bullies.

VAŽNO!!!!

Pogledajte sad ponovno sve rečenice i glagole u njima (označeni crvenom bojom). Što primjećujete? Svi glagoli imaju nastavak –s na kraju. To je jako važno za zapamtiti! Present Simple Tense u 3. licu jednine (he, she, it) uvijek ima nastavak –s.

Do sada smo naučili govoriti: I make my bed. You make your bed. They make their beds.

Ali kada upotrebljavamo 3. lice jednine onda govorimo: She makes her bed. He makes his bed.

 

-udž., str. 79, Task 5 – Copy at least 3 sentences. Start like this…(Prepišite barem 3 rečenice iz teksta za svaki dio Melanienog dana. Započni kao u primjeru.)

Npr.

In the morning Melanie makes her bed. She has breakfast. She jogs around the block.

In the afternoon Melanie…

In the evening Melanie …

 

TELLING TIME

-udž., str. 79, Task 6 – Listen and point. Match the sentences to the clocks. (CD2, task 2) (Ako imate CD poslušajte, a ako ne samo pročitajte i spojite rečenice sa satovima.)

(Rješenja: 1. sat – 5, 2. sat – 2, 3. sat – 3. 4. sat – 4. 5. sat – 1)

Moramo se podsjetiti kako izražavamo kronološko vrijeme (vrijeme na satu).

Puni sat: It's 3 o'clock.

Pola sata: It's half past 3.

Četvrt sata: It's qarter to 4.

Važno je upamtiti da se sve što je u prvih 30 min izražava sa PAST, a sve što je u drugih 30 min sa TO.

3.20 – It's twenty past 3.

3.40 – It's twenty to 4.

-udž., str. 80, Task 7 – Read the story again. Say the times. (Ponovno pročitaj priču i kaži vrijeme. Pogledajte narančasti pravokutnik i iz njega ispišite vremena u rečenice.)

Problem mi mogao biti način pisanja sati iza 12.00, jer piše npr. 13.00 a čitamo ga i dalje It's one o'clock. To je zato što Englezi obično ne upotrebljavaju brojeve veće od 12.00 kad izgovaraju sate a mi da.

Obično kažu: At 3 o'clock in the afternoon. ili At 7 o'clock in the evening. I tako označe na koji se dio dana odnosi to vrijeme.

Tako da ovaj zadatak djeluje pomalo zbunjujuće.

 

-udž., str. 80, Task 8 – Look at the clocks and circle the times you hear / see. (Treba poslušati CD 2, tape 3, ili samo pogledati satove i zaokružiti točno vrijeme.)

 

-udž., str. 80, Task 9 – How about David? Match the activities to the times. (Sad treba napisati kako David provodi dan. Počeci rečenica idu pravilnim redoslijedom. Treba im pridružiti završetke i onda napisati pravilne rečenice kao u primjeru.)

Npr.

7.00 – At seven o'clock David gets up.

7.30 – At half past seven David goes to school.

…. Nastavite dalje…

Ovdje morate paziti da točno napišete vrijeme i brojkom i riječima i da svakom glagolu dodate nastavak –s jer je to 3. lice jednine. Isto kako smo radili kod Melanie.

Na ovom linku možete pogledati video:

https://www.loom.com/share/ba11ce22fb6245d6818dbc90ceaee231

 

That's all folks! ; )

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju